Nohost domain recovery - Suppression de domaine en nohost.me, noho.st et ynh.fr

:arrow_up: All done. :white_check_mark:

1 Like

Bonjour,

Dans le cadre d’une refonte du réseau et un changement de serveur, Pouvez-vous supprimer le nom de domaine suivant: sundyt.nohost.me

Cordialement SundyT.

Hi,
Could you please reset this domain
starstart.nohost.me

thanks.

Could you please delete/release schweppe.noho.st and schweppe.nohost.me? Thank you very much for this great service and server.
Yours Bodo Schweppe

her-exp.noho.st
THANKS

Hello,

can you delete

naturamorphose.ynh.fr

Thanks

Hello

Please can you reset:

collet.nohost.me
lagotto.nohost.me
logocom.nohost.me

Thank you

Hello,

I kindly ask you to delete the following domain:

gianmyuno.nohost.me

Thank you.

Hello can you please reset befree.nohost.me Thk u

Hello,

Just begin with yunohost. All works fine ! Congrats.
Can you please delete " dasnon-rtn.ynh.fr "

Thank you
Wish you the best

Hello

Please, remove " pdasnon-rtn.ynh.fr " too

Thank you

Regards

Salut,
Je vais être contraint de réinstaller mon YUNH sur ma Lime2 qui ne répond plus du tout.
Est-il possible de supprimer mon nom de domaine le-mathou.nohost.me ?
Merci !
Mathias

:arrow_up: All done. :white_check_mark:


:arrow_down: Not found :bell:

Merci tituspijean !

Est ce qu’il y a une procédure pour vérifier qu’un nom de domaine en nohost.me ou autre “appartient” bien à une personne ou disons que c’est bien telle personne qui avait initié sa création ? Sinon, c’est pas un peu chaud que qq’un laisse un post ici et dise “supprimer tel ndd svp” sans vérif…? Je suppose que cette question a déjà été débattu qq part…

:fr: C’est en effet actuellement fait en confiance, et c’est un point faible de notre procédé pour rendre disponibles les domaines ynh.fr, nohost.me, noho.st.

:us: This is indeed a drawback of our free dns system: anyone can request the removal of one domain, no verifications are made. We trust y’all.

cf. Let users remove / free their dyndns domain themselves · Issue #6 · YunoHost/issues (github.com): very long standing feature request. Contributions are welcome. :slight_smile:

Bonjour,
Pourriez-vous svp supprimer le nom de domaine rican.ynh.fr ?
Merci d’avance pour votre aide.
Ricardo

Hi there, please remove:

cloverift.nohost.me

Thank you!

Hello, I not sure if it exist always, but if it exist, could you remove rodinux.ynh.fr
As I found this mistake explain here : Old configuration DNS from old domain nanme still here?, perhaps I forget to remove it ??

:arrow_up: All done. :white_check_mark: