Dear Yunohost Support Team

Dear Yunohost Support Team, I hope this message finds you well. I wanted to bring a few important issues to your attention regarding the current state of Yunohost. Despite my attempts to communicate these matters in the forum, I haven’t received any response so far. Firstly, I would like to inform you about an error I encountered with the Archivist configuration panel. Whenever I try to access the panel, an error message is displayed, stating: “An error prevents the configuration panel from being displayed: Config panel question ‘encrypt’ should be initialized with a value during install or upgrade. Please report this error to the YunoHost team to get it fixed!” This error is preventing me from accessing and configuring Archivist properly. I kindly request your assistance in resolving this issue as soon as possible. Additionally, I have noticed that the multiprotocol bridge for online communications occasionally experiences downtime and requires manual restarting. It would be greatly appreciated if this issue could be addressed, as it affects the reliability and usability of the service. On another note, I wanted to express my gratitude and appreciation for the services provided by Yunohost. I have been able to establish and maintain various services with your platform, and I have occasionally made donations to show my support. In order to further promote Yunohost and direct more users to your platform, I would like to include a promotional link on my websites. I believe this would not only benefit Yunohost but also provide an opportunity for users to contribute through donations. I kindly request your assistance in addressing the aforementioned issues, especially the Archivist error, and providing guidance on how I can properly set up a promotional link for Yunohost on my websites. Thank you for your attention to these matters, and I look forward to your response.

https://paste.yunohost.org/raw/asosufituv Best regards, carrabelloy

Liebes Yunohost-Support-Team, ich hoffe, diese Nachricht erreicht Sie gut. Ich möchte Sie auf ein paar wichtige Dinge aufmerksam machen, die den aktuellen Zustand von Yunohost betreffen. Trotz meiner Versuche, diese Angelegenheiten im Forum zu kommunizieren, habe ich bisher keine Antwort erhalten.Zunächst möchte ich Sie über einen Fehler informieren, der bei mir im Archivist-Konfigurationspanel aufgetreten ist. Immer wenn ich versuche, auf das Panel zuzugreifen, wird eine Fehlermeldung angezeigt, die besagt: "Ein Fehler verhindert, dass das Konfigurationspanel angezeigt wird: Die Frage ‘encrypt’ sollte während der Installation oder des Upgrades mit einem Wert initialisiert werden.Bitte melden Sie diesen Fehler dem YunoHost-Team, damit er behoben wird! Außerdem habe ich festgestellt, dass die Multiprotokoll-Brücke für die Online-Kommunikation gelegentlich ausfällt und manuell neu gestartet werden muss. Ich wäre Ihnen sehr dankbar, wenn dieses Problem behoben werden könnte, da es die Zuverlässigkeit und Nutzbarkeit des Dienstes beeinträchtigt.In einem weiteren Punkt möchte ich meine Dankbarkeit und Anerkennung für die von Yunohost erbrachten Dienstleistungen zum Ausdruck bringen. Ich konnte mit Ihrer Plattform verschiedene Dienste einrichten und aufrechterhalten, und ich habe gelegentlich gespendet, um meine Unterstützung zu zeigen. Um Yunohost weiter zu fördern und mehr Nutzer auf Ihre Plattform zu leiten, würde ich gerne einen Werbelink auf meinen Webseiten einfügen. Ich bitte Sie um Ihre Unterstützung bei der Behebung der oben genannten Probleme, insbesondere des Archivierungsfehlers, und um eine Anleitung, wie ich einen Werbelink für Yunohost auf meinen Webseiten einrichten kann.vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit und ich freue mich auf Ihre Antwort.mit freundlichen Grüßen, carrabelloy https://paste.yunohost.org/raw/asosufituv

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.