My YunoHost server
Hardware: Old laptop or computer
YunoHost version: 11.1.19 (stable)
I have access to my server : Through SSH | through the webadmin
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no
If your request is related to an app, specify its name and version: app v1.81.0~ynh1
Description of my issue (english)
Hello, I installed Synapse (and Signal bridge) with the intention of using Signal from a client Matrix app (ex: Element).
So I installed Synapse, then the Signal bridge, and all went well. I also opened port 8448 since it is apparently necessary (correct me if I’m wrong).
Nevertheless, I find myself with a lot of URLs in the admin panel and I confess I don’t understand anything (an official doc with tutorial would be welcome), and most of the URLs (if not all) lead me to an error webpage:
Which one to choose to connect from a smartphone client (user account)?
Thank you very much for your kind help !
Problème (français)
Bonjour, j’ai installé Synapse (et Signal bridge) dans l’intention d’utiliser Signal depuis une application cliente Matrix (ex: Element).
J’ai donc installé Synapse, puis le bridge Signal, et tout sest bien passé. J’ai aussi ouvert le port 8448 puisque c’est apparemment nécessaire (corrigez-moi si je me trompe).
Néanmoins, je me retrouve avec énormément d’URL dans le panneau d’aministration et j’avoue n’y rien comprendre (une doc officielle avec tuto serait la bienvenue), surtout que la plupart (si ce n’est tous les URL) me renvoient vers des pages web d’erreurs :
Laquelle choisir pour se connecter depuis un client smartphone (compte utilisateur) ?
Merci beaucoup pour votre aide !