[Solved] Unable to connect to Baikal with normal user

:uk:/:us: Message template (english)

My YunoHost server

Hardware: Virtual Machine (1 CPU / 1 vCore, RAM 512MB, HDD 16GB) with Debian Bullseye
YunoHost version: 11.0.9
I have access to my server : Through everything but BaĂŻkal
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no

Description of my issue

I can’t connect to Baïkal, nor with browser, nor with DAVx5. My user seems to be unrecognized.

When I use direct URL to the default calendar (https://myYunohost/baikal/cal.php/calendars/xxxxxxxx/default) I get this message :

Principal with name xxxxxxxx not found

:fr: Modèle de message (français)

Mon serveur YunoHost

Matériel: Machine Virtuelle (1 CPU / 1 vCore, RAM 512Mo, HDD 16Go) avec Debian Bullseye
Version de YunoHost: 11.0.9
J’ai accès à mon serveur : Avec tout sauf Baïkal
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non

Description du problème

Il m’est impossible de me connecter à Baïkal, que ce soit avec le navigateur (j’ai essayé pas mal d’URLs, il y a une popup d’authentification qui s’affiche, et, quoique je saisisse, elle se réaffiche sans me donner la main sur l’appli) ou avec DAVx5.

J’ai tenté l’URL directe vers le calendrier par défaut mais j’obtiens une erreur :

Principal with name xxxxxxxx not found

Solved by re-installing OS, Yunohost -11.0.91) and BaĂŻkal.

Résolu en réinstallant l’OS, Yunohost et Baïkal.

1 Like

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.