Searx n'est pas redirigé correctement / Searx isn't redirected correctly

My YunoHost server

Hardware: VPS bought online
YunoHost version: YunoHost 4.1.7.4 (stable).
I have access to my server : Through SSH | through the webadmin
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no

Description of my issue

Hi,

I am using Searx ( version 0.18.0~ynh3), installed in a subdomain (search.mydomain.tld), in private mode (can be accessed after YunoHost login).

It’s working just fine but after a while, i have an error message when trying to access Searx :

If i use a “new” browser (never used to access Searx), i can access it without issue after login in YunoHost.

I think a solution i used previously is to delete all browser history but i would rather not have to do that every two days…

Any idea ?

PS : i have no issue with my others apps which are also private.


Mon serveur YunoHost

Matériel: VPS acheté en ligne
Version de YunoHost: YunoHost 4.1.7.4 (stable).
J’ai accès à mon serveur : En SSH | Par la webadmin
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non

Description du problème

J’utilise Searx ( version 0.18.0~ynh3), installé dans un sous-domaine (search.mydomain.tld), en mode privé (accessible après login YunoHost).

Il fonctionne très bien mais après un certain temps, j’ai un message d’erreur lorsque j’essaie d’accéder à Searx :

Si j’utilise un “nouveau” navigateur (jamais utilisé pour accéder à Searx), je peux y accéder sans problème après m’être connecté à YunoHost.

Je pense qu’une solution que j’ai utilisée précédemment est de supprimer tout l’historique du navigateur, mais je préférerais ne pas avoir à le faire tous les deux jours…

Une idée ?

Anyone / Quelqu’un ?

Est-ce qu’il vaut mieux que je poste dans le github de l’app ? / Should i post in the github of the app ?

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