My YunoHost server
Hardware: VPS bought online
YunoHost version: YunoHost 4.1.7.4 (stable).
I have access to my server : Through SSH | through the webadmin
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no
Description of my issue
Hi,
I am using Searx ( version 0.18.0~ynh3), installed in a subdomain (search.mydomain.tld), in private mode (can be accessed after YunoHost login).
It’s working just fine but after a while, i have an error message when trying to access Searx :
If i use a “new” browser (never used to access Searx), i can access it without issue after login in YunoHost.
I think a solution i used previously is to delete all browser history but i would rather not have to do that every two days…
Any idea ?
PS : i have no issue with my others apps which are also private.
Mon serveur YunoHost
Matériel: VPS acheté en ligne
Version de YunoHost: YunoHost 4.1.7.4 (stable).
J’ai accès à mon serveur : En SSH | Par la webadmin
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non
Description du problème
J’utilise Searx ( version 0.18.0~ynh3), installé dans un sous-domaine (search.mydomain.tld), en mode privé (accessible après login YunoHost).
Il fonctionne très bien mais après un certain temps, j’ai un message d’erreur lorsque j’essaie d’accéder à Searx :
Si j’utilise un “nouveau” navigateur (jamais utilisé pour accéder à Searx), je peux y accéder sans problème après m’être connecté à YunoHost.
Je pense qu’une solution que j’ai utilisée précédemment est de supprimer tout l’historique du navigateur, mais je préférerais ne pas avoir à le faire tous les deux jours…
Une idée ?