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Message template (english)
My YunoHost server
Hardware: VPS bought online & Old laptop or computer
YunoHost version: 4.3.4
I have access to my server : Through SSH
Are you in a special context, or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : No
Description of my issue
Roundcube gives me a “login failed” error.
I have no idea which logs I should check.
So I simply deleted and reinstalled RoundCube.
On the VPS server, that was enough. I just had to “reconfigure” the client by putting my name and email address.
On the other server, I still get the same “login failed” message, even after a reboot.
What can I check?
I still have access to my email through imap.
Modèle de message (français)
Mon serveur YunoHost
Matériel: VPS acheté en ligne & Vieil ordinateur /
Version de YunoHost: 4.3.4
J’ai accès à mon serveur : En SSH
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non
Description du problème
Roundcube me donne une erreur “login failed”.
Je n’ai aucune idée des logs que je dois vérifier.
J’ai donc simplement supprimé et réinstallé RoundCube.
Sur le serveur VPS, c’était suffisant. J’ai juste eu à “reconfigurer” le client en mettant mon nom et mon adresse email.
Sur l’autre serveur, j’ai toujours le même message “login failed”, même après un reboot.
Que puis-je vérifier ?
J’ai toujours accès à mon email par imap…