My YunoHost server
Hardware: LXC container on proxmox
YunoHost version: 11.2.3
I have access to my server : Through SSH | through the webadmin
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no
If your request is related to an app, specify its name and version: onlyoffice
Description of my issue
I have seen this morning that there was an update for onlyoffice.
I’ve tried to launch the update from the webadmin, but it fails.
So I uninstalled onlyoffice (with success) prior to re-install the app at its latest version. But it fails too.
Here are the logs: https://paste.yunohost.org/raw/emexafuzux
Thanks for your help
Regards
J’ai vu ce matin qu’il y avait une mise à jour pour Onlyoffice
J’ai lancé la mise à jour via l’interface web, mais celle-ci s’est terminée avec une erreur
J’ai donc procédé à la désinstallation puis la réinstallation d’onlyoffice dans la dernière version proposée, mais j’ai toujours une erreur.
Voici les logs d’installation: https://paste.yunohost.org/raw/emexafuzux
Merci d’avance pour votre aide.