Nextcloud post-update

What type of hardware are you using: VPS bought online
What YunoHost version are you running: 12.0.12
What app is this about: Nexcloud

Describe your issue

English first - Traduction française plus bas

Hello,

When I upgrade my apps through Yunohost web UI, it gets from one app to another without any confirmation box appearing except with Nextcloud.
I would like to disable this behaviour (at least when the upgrade is successful) because it forces me to stay around when upgrading the apps.

The message is half in french and half in english:

Notifications post-mise à niveau pour 'Nextcloud'

Il semble que la mise à jour se soit bien passée !
Voici quelques informations que le responsable du paquet juge important de connaître à propos de cette mise à niveau.
Vous pouvez les retrouver dans la page d'information de l'application.

Note that if you've installed any third-party Nextcloud applications, they have probably been disabled. If so, you'll need to manually enable them again.

I don’t know if this is possible.

Thanks.

Bonjour,

Lorsque je mets à jour mes apps dans Yunohost via la web UI, les mises-à-jour s’enchainent sans apparition d’une pop-up de confirmation SAUF pour Nextcloud.
J’aimerais faire disparaitre ce comportement car ça m’oblige à guetter l’avancement des mises-à-jour alors que ce n’est pas très passionnant.

Je me demande q’il est possible de désactiver ce mécanisme

Voici le message que je vois à moitié en français e t à moitié en anglais

Notifications post-mise à niveau pour 'Nextcloud'

Voici quelques informations que le responsable du paquet juge important de connaître à propos de cette mise à niveau.
Vous pouvez les retrouver dans la page d'information de l'application.

Note that if you've installed any third-party Nextcloud applications, they have probably been disabled. If so, you'll need to manually enable them again.

D’avance merci !

Share relevant logs or error messages

Notifications post-mise à niveau pour ‘Nextcloud’

Vous pouvez les retrouver dans la page d’information de l’application.

Note that if you’ve installed any third-party Nextcloud applications, they have probably been disabled. If so, you’ll need to manually enable them again.

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.