Hi everyone,
I tried updating Jellyfin from the admin panel, from version 10.6.4~ynh2 to 10.7.5~ynh1. When I tried it the first time, it told me there was an error with the /var/lib/jellyfin/logging.json
file being unreadable. So I went and check and indeed, it did not exist. You can check the log for this install right here:
https://paste.yunohost.org/raw/hafuboxohe
So then I just tried creating this file by hand with a sudo touch
and adding some rights to the file with chmod +rxw
and retried the installation. This time it appears this installation did not fail, but now when I try to access Jellyfin I have a 502 bad gateway
error.
So I do not want to break everything even more so I’ll just wait for someone’s input to take further steps. Thanks in advance!
Bonjour tout le monde,
J’ai essayé de mettre à jour Jellyfin depuis la webadmin, pour passer de la version 10.6.4~ynh2 à la 10.7.5~ynh1. Quand j’ai essayé la première fois, j’ai eu une erreur avec le fichier /var/lib/jellyfin/logging.json
qui était inaccessible. J’ai donc vérifié et en effet, il n’existait pas. Vous pouvez consulter le log de cette installation ici :
https://paste.yunohost.org/raw/hafuboxohe
J’ai donc essayé de créer ce fichier à la main avec un sudo touch
et d’ajouter des droits au fichier avec chmod +rxw
et j’ai retenté l’installation. Cette fois, il semble que l’installation n’a pas échoué, mais maintenant lorsque j’essaie d’accéder à Jellyfin j’ai une erreur 502 bad gateway
.
Je ne veux pas tout casser, donc je vais attendre l’avis de quelqu’un pour prendre d’autres mesures. Merci d’avance !
My YunoHost server
Hardware: Old laptop or computer
YunoHost version: 4.2.5.2 (stable)
I have access to my server : Through SSH & through the webadmin
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no