Impossible d'accéder à mes applis

Bonjour,

suite à une mise à jour de l’appli vpn, je ne peux plus accéder à mes applications ( e.g. https://abordes.ynh.fr/vpnadmin , etc.) . Je me retrouve avec une page qui me dit :

Your connection is not private
Attackers might be trying to steal your information from abordes.ynh.fr (for example, passwords, messages, or credit cards). Learn more
NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID
ReloadHide advanced
abordes.ynh.fr normally uses encryption to protect your information. When Chromium tried to connect to abordes.ynh.fr this time, the website sent back unusual and incorrect credentials. This may happen when an attacker is trying to pretend to be abordes.ynh.fr, or a Wi-Fi sign-in screen has interrupted the connection. Your information is still secure because Chromium stopped the connection before any data was exchanged.

You cannot visit abordes.ynh.fr right now because the website uses HSTS. Network errors and attacks are usually temporary, so this page will probably work later.

La mise à jour de l’appli vpn n’a pas marché et j’ai du désinstaller l’appli et la réinstaller, puis recharger la configuration du vpn.

L’accès en local au tableau de bord yunohost fonctionne, tous les services fonctionnent, le certificat let’sencrypt est ok, l’accès ssh est bon. J’ai re-demarré yunohost également.

Merci des conseils.

J’avais juste à attendre après avoir renouvellé le certificat letsencrypt, résolu.