I have a problem setting up installing Synapse Matrix

hello have a problem with the matrix again who has any idea about it. The synapse installed. Everything worked out too. But now I was in the hospital for over a week again. And about two days ago when I got out, the system was broken. I hope someone can help me with the settings, since the whole thing is probably related to the synapse. I’ll attach the screenshot to it. I am having trouble entering the inst all at the synapse !! who can help please?


what make the host aim next skreen

What values ​​do I have to enter please?

So that the inputs are correct. I tried a screen with the source text from Inst all.
See below. Therefore my question can someone tell me how exactly I have to enter it? You can see the errors in the file list at the inst all
Now on the screen

So that it works on the next screen to the server
Now on the screen!

  • READ ME AND USE THIS TEMPLATE IF YOU WANT TO GET HELP ! You may ask your question in english or french, whichever is easiest for you… But please use one of the templates provided below :wink:
  • LISEZ-MOI ET UTILISEZ CE MODÈLE DE TOPIC SI VOUS SOUHAITEZ OBTENIR DE L’AIDE ! Vous pouvez poser votre question en anglais ou français, selon ce qui est le plus simple pour vous… Mais de préférence en utilisant l’un des deux modèles fournis ci-dessous :wink:

:uk:/:us: Message template (english)

The “support” category is meant to ask for help or troubleshooting related to installing or using YunoHost or its applications. It is not to ask assistance on general system administration, network administration or special use cases that goes beyond the scope of the project. If you wish to discuss more advanced use case, please post in the “Advanced Use Case” category.

Before posting, please :

My YunoHost server

Hardware: VPS bought online / Old laptop or computer / Raspberry Pi at home / Internet Cube with VPN / Other ARM board / …
YunoHost version: x.x.x
I have access to my server : Through SSH | through the webadmin | direct access via keyboard / screen | …
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no / yes
If yes, please explain:

Description of my issue

To get help efficiently, please explain what you are trying to achieve, in which context, what you tried and provide detailed error messages and logs if you can.

Avoid saying that it “doesn’t work” or that it “does nothing” … explain what really happens and how you interpret it !

NB: you can use paste.yunohost.org to share logs and error messages. You can also directly include error messages using backticks like this :

Here are some error messages

:fr: Modèle de message (français)

La catégorie “support” est destinée à l’aide et au dépannage lié à l’installation et utilisation de YunoHost et de ses applications. Elle n’est pas destinée à de l’assistance généraliste pour l’administration système, réseau, ou pour les cas particuliers qui vont au dela de ce que propose le projet. Si vous souhaitez discuter de cas d’usage avancés, merci d’utiliser la catégorie “Advanced Use Case”.

Avant de poster, merci de :

Mon serveur YunoHost

Matériel: VPS acheté en ligne / Vieil ordinateur / Raspberry Pi à la maison / Brique Internet avec VPN / Autre carte ARM / …
Version de YunoHost: x.x.x
J’ai accès à mon serveur : En SSH | Par la webadmin | En direct avec un clavier/écran | …
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non / oui
Si oui, expliquer:

Description du problème

Pour obtenir de l’aide efficacement, expliquez qu’est-ce que vous cherchez à faire, dans quel contexte, qu’est-ce que vous avez essayé, et les messages d’erreurs / logs détaillés si possible.

Évitez de dire que quelque chose ne “marche pas” ou ne “fais rien” … expliquez ce qui se passe vraiment et comment vous l’interprêtez !

NB: vous pouvez utiliser le service paste.yunohost.org pour partager des logs ou messages d’erreurs. Vous pouvez aussi inclure directement ces messages en utilisant les “backticks” (accent grave) comme ceci :

Voici des messages d'erreurs

Hey @carrabelloy, as you can see in the first screenshot, you can share the full log via “Logs teilen mit YunoPaste”. That would help a lot to read the error in whole.

The URL seems to be okay.


Deutsch hier lang...

Hey @carrabelloy, in deinem ersten Screenshot ist oben die Möglichkeit dein Log zu YunoPast hochzuladen, “Logs teilen mit YunoPaste”. Am besten nutzt du dieses wenn du Probleme hast, dann sind die Infos nicht so abgeschnitten.

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I found the mistake. Because I deleted it and used Riot again and thought again. But Riot works better with synapc with Install works better.
Nevertheless, thank you for your answer and thus help. What I think is really great about you.

Ich habe den Fehler gefunden. Denn ich habe es gelöscht und habe nochmal Riot benutzt und habe nochmal nach gedacht. Doch Riot läuft besser mit synapc bei Install besser läuft.
Trotzdem Dankeschön für ihre Antwort und somit Hilfe. Was ich total Klasse von Ihnen finde.

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