My YunoHost server
Hardware: VPS bought online
YunoHost version: 11.1.15 (stable)
I have access to my server : Through SSH & through the webadmin
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no
If your request is related to an app, specify its name and version: HedgeDoc de 1.9.2~ynh1 à 1.9.7~ynh2 -
Description of my issue
Hi !
Thank you for the help. When I try to update Hedgedoc, it doesn’t work:
L’API YunoHost ne répond pas
Vraiment désolé de cela.
Vous devez chercher de l’aide sur le forum ou le chat pour corriger la situation, ou signaler le bug sur le bugtracker.
Les informations suivantes peuvent être utiles à la personne qui vous aide :
Erreur: "502" Bad Gateway
Action: "PUT" /yunohost/api/apps/hedgedoc/upgrade
Message d’erreur :
L’API YunoHost ne répond pas. Peut-être que ‘yunohost-api’ est en panne ou a été redémarré ?
Pendant le traitement de l’action, le serveur a dit :
Mise à jour de hedgedoc…
Loading installation settings…
Ensuring downward compatibility…
Backing up HedgeDoc before upgrading (may take a while)…
Stopping a systemd service…
Making sure dedicated system user exists…
Upgrading source files…
Upgrading NGINX web server configuration…
Upgrading dependencies…
Building HedgeDoc… (this will take some time and resources!)
‘/usr/local/share/.cache/yarn’ wasn’t deleted because it doesn’t exist.
My diagnostic: https://paste.yunohost.org/raw/iriwoxaniv
Do you have any idea ?
Thank you so much for your help !!!
Thomas.