What type of hardware are you using: VPS bought online
What YunoHost version are you running: 12.0.11
How are you able to access your server: The webadmin
SSH
Describe your issue
English :
Hello
For the past two weeks, I feel like Iâve been looking everywhere for help with my problem without finding a solution or any direction. Note: Iâm proficient in hardware, Windows, and IPv4; but Iâm a beginner with VPS, Linux, Yunohost, and IPv6.
I installed Yunohost on an Infomaniak Public Cloud running OpenStack with the following resources: a4-ram8-disk20-perf1 (4 cores, 8GB RAM, 20GB storage).
My domain and DNS records are with OVH.
Iâve been installing and using the server in production for a week, after a week of testing. I monitor the diagnostics and check for updates regularly.
Since day one, every day, at some point during the diagnostics, I find the IPv6 service (or connection) going down, without me doing anything in particular. I have no explanation. I restarted the server via Tools > Restart and everything returned to normal for about 24 hours. So for the past 15 days, Iâve been experiencing the same problem every day
Youâll find the diagnostic logs from when I noticed it had crashed again last night around 3:20 AM (UTC+1) plus the nginx logs from today.
Thank you in advance for your assistance. Let me know if you need any further information.
Long live Yunohost, which I think is super
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Diagnostic logs : https://paste.yunohost.org/raw/ivojezebob
Nginx logs : hastebin
Français :
Bonjour
Depuis 2 semaines jâai le sentiment dâavoir cherchĂ© un peu partout de lâaide concernant mon problĂšme sans avoir trouvĂ© de solution ni de piste de rĂ©flexion. NB : Je suis compĂ©tent en hardware, Windows et IPv4 ; mais je suis dĂ©butant en VPS, Linux, Yunohost et IPv6.
Mon domaine et mes enregistrements DNS sont chez OVH.
Jâai installĂ© Yunohost sur un Public Cloud Infomaniak sous OpenStack avec les ressources a4-ram8-disk20-perf1 (4 cĆurs, 8Go RAM, 20Go stockage).
Installation et utilisation du serveur en production depuis une semaine, aprÚs une semaine de tests. Je contrÎle le diagnostic et recherche les mises à jours réguliÚrement.
Depuis le premier jour, tous les jours, Ă partir dâun moment lors du diagnostic je me retrouve avec le service (ou la connexion) IPv6 qui tombe en rade, sans que je ne fasse quoi que ce soit de particulier. Je nâai aucune explication. Je redĂ©marre le serveur via Outils > RedĂ©marrer et tout revient dans lâordre pour plus ou moins 24h. Donc depuis 15 jours je rencontre le mĂȘme problĂšme tous les jours
Vous trouverez les logs de diagnostics quand je me suis aperçu que ça avait encore buggĂ© cette nuit vers 3h20 (UTC+1) + ceux de nginx aujourdâhui.
En vous remerciant par avance pour votre assistance, dites-moi si vous aviez besoin dâautres informations.
Vive Yunohost que je trouve super
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Diagnostic logs : https://paste.yunohost.org/raw/ivojezebob
Nginx logs : hastebin