Wordpress admin can't acces on not main domain (EN/FR)

Hi, i meet some trouble with WordPress to acces to admin panel. Here is the story.

My YunoHost server

Hardware: Old laptop.
YunoHost version: 4.3.2
I have access to my server : All the way.
Are you in a special context : no

Description of my issue

Hello,

I repatriated two domains in addition to my principal on my server. This was already the case a few months ago.
On both domains I installed WordPress at the root. The installation is going well, no error is visible and when I go to domaine02.tld I have no problem the default WordPress site is clearly visible.
The trouble is when I go to https: //domain02.tld/wp-login.php I arrive on my SSO with an error message “Unmanaged redirect error”
I thought of the nano /etc/ssowat/conf.json.persistent file but where it is not where I did not follow the correct syntax.
In any case when I install WordPress on my main domain I manage to go to the WordPress admin panel.

I am running out of ideas, so I am asking for your advice.
thank you
Guillermo


Mon serveur YunoHost

Matériel: Vieil ordinateur.
Version de YunoHost: 4.3.2
J’ai accès à mon serveur : De toute les manières.
Êtes-vous dans un contexte particulier : non.

Description du problème

Bonjour,

J’ai rapatrié deux domaines en plus de mon principal sur mon serveur. C’était déjà le cas il y a quelques mois.
Sur les deux domaines j’ai installé WordPress à la racine. L’installation se passe bien, aucune erreur est visible et lorsque je vais sur domaine02.tld je n’ai aucun soucis le site par défaut de WordPress est bien visible.
L’ennui c’est lorsque je vais sur https://domaine02.tld/wp-login.php j’arrive sur mon SSO avec un message d’erreur “Erreur redirection non géré”
J’ai pensé au fichier nano /etc/ssowat/conf.json.persistent mais où ce n’est pas là où j’ai pas respecté la bonne syntaxe.
En tout cas lorsque j’installe WordPress sur mon domain principal j’arrive bien à aller sur le panneau admin de WordPress.

Je suis à court d’idées et je fais donc appels à vos conseils.
Merci à vous
Guillermo

J’ai trouvé la solution bête.
En s’installant, Wordpress admin n’était pas dans les accès visiteurs et donc la redirection ne marchait pas semble t’il puisque cela remarche

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.