Hi everyone !
I’ve got a “Please log in from the portal” message when i try to log in my server from the SSO portal. If i try to log on special apps on a subpath like https://mydomain/subpath
it works well. Is something broken in the SSO config ?
Thanks in advance, i don’t know where to look at but i’ll provide more info if you ask.
[UPDATE] Is was supressing a domain (unrelated to my problem, i was just cleaning stuff), the logs said :
he SSOwat configuration has been generated
The configuration has been updated for category 'metronome'
The configuration has been updated for category 'dnsmasq'
The configuration file '/etc/nginx/conf.d/le43.eu.conf' has been manually modified and will not be updated
The configuration has been updated for category 'postfix'
I did not modify the nginx config file, but i think this could be the problem. I’ll post it whenever i have a SSH access.
Salut à toutes et à tous !
J’ai le message suivant qui s’affiche quand j’essaie de me connecter a mon instance via le portail de connexion : “Please log in from the portal”.
Si j’essaie de me connecter à une appli installé sur un sous domaine, comme https://mondomaine/appli
, ca fonctionne très bien. Peut être qu’il y a un problème avec la configuration de SSO ?
Merci d’avance, je ne sais pas bien où chercher mais je donnerai plus d’infos si besoin.
[UPDATE] En essayant de supprimer un domaine (rien avoir avec mon problème, j’essayais juste de faire du ménage), je vois que :
he SSOwat configuration has been generated
The configuration has been updated for category 'metronome'
The configuration has been updated for category 'dnsmasq'
The configuration file '/etc/nginx/conf.d/le43.eu.conf' has been manually modified and will not be updated
The configuration has been updated for category 'postfix'
Je n’ai pas configuré à la main le fichier de conf Nginx, mais je pense qu’il s’agit de ça. Je poste la conf dès que j’ai un accès ssh.