Last two update from yesterday and today to netxtcloud only has bugs

I don’t know if I’m in the right category here. So I’ll try anyway. The last two updates from yesterday the day before yesterday up to nextcloud, which cannot even be installed. Perhaps a button is missing that you can press that can reset the new update that has been installed. Because my server is running badly and is even destroying other things that I installed from Younohost. That the programs as well as my trumpet channel and others suffer as a result. If you get updates, please check it out beforehand.
I do not hope that everything is shot to pieces again now.

ich weiß jetzt nicht ob ich hier in der richtigen Kategorie bin. Daher versuche ich es trotzdem mal. Die letzten beiden Update von gestern vorgestern bis hin zu nextcloud, das sich nicht mal Installieren lässt. Es fehlt vielleicht ein Knopf, den man drücken kann, das das neue Update was eingespielt wurde es mal zurücksetzen kann. Denn mein Server läuft schlecht und zerstört sogar andere Dinge, die ich von Younohost installiert habe. Das die Programme dadurch wie mein tröten Kanal und weiteres darunter genauso leidet. Bitte wenn ihr Updates raushaut, prüft doch bitte das mal besser vorher nach.
Ich hoffe nicht das mir jetzt alles wieder zerschossen ist.

  • READ ME AND USE THIS TEMPLATE IF YOU WANT TO GET HELP ! You may ask your question in english or french, whichever is easiest for you… But please use one of the templates provided below :wink:
  • LISEZ-MOI ET UTILISEZ CE MODÈLE DE TOPIC SI VOUS SOUHAITEZ OBTENIR DE L’AIDE ! Vous pouvez poser votre question en anglais ou français, selon ce qui est le plus simple pour vous… Mais de préférence en utilisant l’un des deux modèles fournis ci-dessous :wink:

:uk:/:us: Message template (english)

The “support” category is meant to ask for help or troubleshooting related to installing or using YunoHost or its applications. It is not to ask assistance on general system administration, network administration or special use cases that goes beyond the scope of the project. If you wish to discuss more advanced use case, please post in the “Advanced Use Case” category.

Before posting, please :

My YunoHost server

Hardware: VPS bought online / Old laptop or computer / Raspberry Pi at home / Internet Cube with VPN / Other ARM board / …
YunoHost version: x.x.x
I have access to my server : Through SSH | through the webadmin | direct access via keyboard / screen | …
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no / yes
If yes, please explain:

Description of my issue

To get help efficiently, please explain what you are trying to achieve, in which context, what you tried and provide detailed error messages and logs if you can.

Avoid saying that it “doesn’t work” or that it “does nothing” … explain what really happens and how you interpret it !

NB: you can use paste.yunohost.org to share logs and error messages. You can also directly include error messages using backticks like this :

Here are some error messages

:fr: Modèle de message (français)

La catégorie “support” est destinée à l’aide et au dépannage lié à l’installation et utilisation de YunoHost et de ses applications. Elle n’est pas destinée à de l’assistance généraliste pour l’administration système, réseau, ou pour les cas particuliers qui vont au dela de ce que propose le projet. Si vous souhaitez discuter de cas d’usage avancés, merci d’utiliser la catégorie “Advanced Use Case”.

Avant de poster, merci de :

Mon serveur YunoHost

Matériel: VPS acheté en ligne / Vieil ordinateur / Raspberry Pi à la maison / Brique Internet avec VPN / Autre carte ARM / …
Version de YunoHost: x.x.x
J’ai accès à mon serveur : En SSH | Par la webadmin | En direct avec un clavier/écran | …
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non / oui
Si oui, expliquer:

Description du problème

Pour obtenir de l’aide efficacement, expliquez qu’est-ce que vous cherchez à faire, dans quel contexte, qu’est-ce que vous avez essayé, et les messages d’erreurs / logs détaillés si possible.

Évitez de dire que quelque chose ne “marche pas” ou ne “fais rien” … expliquez ce qui se passe vraiment et comment vous l’interprêtez !

NB: vous pouvez utiliser le service paste.yunohost.org pour partager des logs ou messages d’erreurs. Vous pouvez aussi inclure directement ces messages en utilisant les “backticks” (accent grave) comme ceci :

Voici des messages d'erreurs

Here is my answer, if you can find it : what is the question here ?

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:uk:/:us: Message template (english)

The “support” category is meant to ask for help or troubleshooting related to installing or using YunoHost or its applications. It is not to ask assistance on general system administration, network administration or special use cases that goes beyond the scope of the project. If you wish to discuss more advanced use case, please post in the “Advanced Use Case” category.

Before posting, please :

My YunoHost server

Hardware: VPS bought online / Old laptop or computer / Raspberry Pi at home / Internet Cube with VPN / Other ARM board / …
YunoHost version: x.x.x
I have access to my server : Through SSH | through the webadmin | direct access via keyboard / screen | …
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no / yes
If yes, please explain:

Description of my issue

To get help efficiently, please explain what you are trying to achieve, in which context, what you tried and provide detailed error messages and logs if you can.

Avoid saying that it “doesn’t work” or that it “does nothing” … explain what really happens and how you interpret it !

NB: you can use paste.yunohost.org to share logs and error messages. You can also directly include error messages using backticks like this :

Here are some error messages

:fr: Modèle de message (français)

La catégorie “support” est destinée à l’aide et au dépannage lié à l’installation et utilisation de YunoHost et de ses applications. Elle n’est pas destinée à de l’assistance généraliste pour l’administration système, réseau, ou pour les cas particuliers qui vont au dela de ce que propose le projet. Si vous souhaitez discuter de cas d’usage avancés, merci d’utiliser la catégorie “Advanced Use Case”.

Avant de poster, merci de :

Mon serveur YunoHost

Matériel: VPS acheté en ligne / Vieil ordinateur / Raspberry Pi à la maison / Brique Internet avec VPN / Autre carte ARM / …
Version de YunoHost: x.x.x
J’ai accès à mon serveur : En SSH | Par la webadmin | En direct avec un clavier/écran | …
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non / oui
Si oui, expliquer:

Description du problème

Pour obtenir de l’aide efficacement, expliquez qu’est-ce que vous cherchez à faire, dans quel contexte, qu’est-ce que vous avez essayé, et les messages d’erreurs / logs détaillés si possible.

Évitez de dire que quelque chose ne “marche pas” ou ne “fais rien” … expliquez ce qui se passe vraiment et comment vous l’interprêtez !

NB: vous pouvez utiliser le service paste.yunohost.org pour partager des logs ou messages d’erreurs. Vous pouvez aussi inclure directement ces messages en utilisant les “backticks” (accent grave) comme ceci :

Voici des messages d'erreurs

Extra pro-tip : Maybe you can translate the message template in german and ask for it to also be in the template ?
I have absolutely no idea of the size of the german speaking community, but maybe it can help ?

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