[Jitsi] "Unfortunately something went wrong" looping

:uk:
Hardware: Olimex Lime2 at home
YunoHost version: 3.6.4
I have access to my server : Through SSH & through the webadmin
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no

Hi,
I installed JitsiMeet on my server, setting different domains as described on the doc. It seems to work (it detects the camera, etc.) as when I connect on it, I briefly see the usual landpage and the monitor video working. But immediatly after, I get an error message “Unfortunately, something went wrong.” which keeps looping.

Does anyone has a suggestion ? I don’t know where the logs are, so it’s quite difficult right now to say anything…

Thanks


:fr:
Matériel: Olimex Lime2 chez moi
Version de YunoHost: 3.6.4
J’ai accès à mon serveur : En SSH & par la webadmin
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non

Salut,
Je viens d’installer JitsiMeet sur mon serveur, j’ai créé les différents noms de domaines demandés par la doc. Quand je me connecte dessus, ça a l’air de fonctionner très brièvement (je vois la page habituelle avec les commandes et le retour caméra, qui fonctionne). Mais immédiatement après, j’ai un message d’erreur : “Unfortunately, something went wrong.” qui tourne en boucle (la page se rafraîchit toutes les 20s, sans amélioration).

Je ne sais même pas où se trouvent les logs de Jitsi, du coup je suis un peu paumé. Auriez-vous une piste (genre où sont les logs déjà) ?

Merci

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.