/
My YunoHost server
Hardware: Old laptop or computer
YunoHost version: 4.2.6
I have access to my server : Through SSH | through the webadmin | direct access via keyboard / screen | …
Are you in a special context or did you perform some particular tweaking on your YunoHost instance ? : no
Yesterday, I upgrade from 4.2.3 to 4.2.6 and installed Vaultwarden.
Description of my issue
Hello,
I received today in my admin’s mailbox this automatic diagnostic message. I replaced my IP with XXX.XXX.XXX.XXX .
I checked my IP and hostname in Invaluaement’s website and there is no issue.
How the diagnosis use Invaluement ? How can I a solved this issue ?
The automatic diagnosis on your YunoHost server identified some issues on your server. You will find a description of the issues below. You can manage those issues in the 'Diagnosis' section in your webadmin.
---
=================================
E-mail (mail)
=================================
[ERROR] Votre IP ou domaine XXX.XXX.XXX.XXX est sur liste noire sur Invaluement
- La raison de la liste noire est : "unauthorized or malfunctioned access to invaluement - using old/outdated host names - so now ALL queries get a 'listed' answer - STOP misusing invaluement - contact invaluement for a valid subscription with valid access instructions"
- Après avoir identifié la raison pour laquelle vous êtes répertorié et l'avoir corrigé, n’hésitez pas à demander le retrait de votre IP ou domaine sur https://www.invaluement.com/
Mon serveur YunoHost
Matériel: Vieil ordinateur
Version de YunoHost: 4.2.6
J’ai accès à mon serveur : En SSH | Par la webadmin | En direct avec un clavier/écran | …
Êtes-vous dans un contexte particulier ou avez-vous effectué des modificiations particulières sur votre instance ? : non
Hier, j’ai fait une mise à jour de 4.2.3 vers 4.2.6 et j’ai installé Vaultwarden.
Description du problème
Bonjour,
J’ai reçu ce matin dans la boite mail de l’admin de mon serveur le message de diagnostic automatique ci dessous. J’ai remplacé mon adresse IP par XXX.XXX.XXX.XXX .
J’ai vérifié mon adresse IP et mon nom d’hôte sur le site de Invaluaement et ils ne sont pas bloqués.
Comment fonctionne le diagnostic avec Invaluement ? Comment est ce que je peux résoudre cet incident?
The automatic diagnosis on your YunoHost server identified some issues on your server. You will find a description of the issues below. You can manage those issues in the 'Diagnosis' section in your webadmin.
---
=================================
E-mail (mail)
=================================
[ERROR] Votre IP ou domaine XXX.XXX.XXX.XXX est sur liste noire sur Invaluement
- La raison de la liste noire est : "unauthorized or malfunctioned access to invaluement - using old/outdated host names - so now ALL queries get a 'listed' answer - STOP misusing invaluement - contact invaluement for a valid subscription with valid access instructions"
- Après avoir identifié la raison pour laquelle vous êtes répertorié et l'avoir corrigé, n’hésitez pas à demander le retrait de votre IP ou domaine sur https://www.invaluement.com/